Digizone e-poest ostetud kaubad saab soovi korral meile tagastada. Tagastusõigus kehtib üksnes füüsilisest isikust ostjale 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.
1. Esita tagastamise avaldus
-
Kaupade tagastamiseks esita mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-mailile klienditugi@digizone.ee kirjalikus vormis täidetud tagastusavaldus, mille saad alla laadida siit. Avalduses märgi ära müügiarve (või müügitellimuse) number, avalduse kuupäev, kontaktandmed, tagastatava toote nimetus ning soovi korral ka sobiva(te) asendustoo(de)te nimetus(ed). Samuti on soovituslik lisada koos kaubaga pakki ka tagastusavaldus või kui välja printimine pole võimalik, siis kindlasti viide ostuarve (müügitellimuse) numbrile ja kontaktandmed. Vastasel juhul pole meil võimalik tuvastada tagasi saadetud kaupa.
-
Kaup tuleb tagastada originaalpakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad ühe korraga.
-
Kõik kauba tagastamisega kaasnevad kulud kannab kauba tagastaja kuni 10€ ulatuses. Lisaks, kui tagastamine toimub tagastuskoodiga müüja kulul, siis tagastamisele kuuluvat kaubaväärtust vähendatakse tagastuskulude võrra.
-
Tagastatav kaup peab olema kasutusjälgedeta, rikkumata ja täiskomplektne. Toode peab nägema välja nagu uhiuus. (S.t. pakend ei tohi olla purunenud, toote komplektsus poolik, dokumentatsioon määrdunud vms.) Teisisõnu järgmisel tellijal ei tohi esineda õigustatud alust toote uhiuues konditsioonis mitteolemises kahtlemiseks, sest iga järgnev tellija eeldab meilt saada kaupa uhiuues mitte kasutatud konditsioonis.
-
Kõiki kaupu paraku tagastada ei ole võimalik. Kaubad, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada on näiteks pakendist välja võetud pesu, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid ja hügieenitooted, audio- ja videosalvestised, tarkvara, konsooli- ja arvutimängud, rikutud blisterpakendiga tooted, digitaalset allalaadimist eeldavad tooted jms.
-
Lepingust taganemisel tuleb kaup meile tagastada mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist.
-
Pane tähele: Kauba tagastaja vastutab tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest kui ta on eset kasutanud muul viisil kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises tohib tarbija kaupa käsitseda üksnes nii, nagu tal lubataks seda teha füüsilises poes (s.t. pesumasinaga on keelatud pesu pesta, epillaatoriga keha epilleerida, kohvimasinaga kohvi keeta, mahlapressiga mahla pressida, kauba originaalpakendeid rebida, kaubaga hoolimatult ringi käia vms). Tagastatav kaup peab olema nagu uhiuus.
2. Tagasta kaubad Digizone veebikaubamajale
-
Pakiautomaadist kätte saadud kaubad võid tagastada samuti pakiautomaadi kaudu. Meile kaupa saates palume kasutada Tartu Lembitu Coop (DPD või Omniva) pakiautomaati, saaja tel. +37258363600 ja email klienditugi@digizone.ee.
-
Kullersaadetised tuleks tagastada meile aadressile: Triton Holding OÜ, Riia 24, 51010 Tartu.
3. Tagastame ostusumma
-
Kui tagastatud kaubaga on kõik korras, tagastame kauba tellijale tagastatud kauba ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul, eeldusel, et kauba tagastaja on sama tähtaja jooksul kauba meile tagastanud. Tagasimakse teostame alati samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
-
Rikutud või kahjustatud tooteid tagastada ei ole võimalik.
|