Olen riigiasutus, vajan e-arvet

Olen riigiasutus, kas saadate ka e-arvet?

Jah, loomulikult.

Soovin e-arvet, mida pean selleks tegema?

Iseenesest ei ole siin midagi keerulist. Kui Sina või Sinu asutuse raamatupidaja on üks nendest, kes on seadusega kohustatud oma ostud sooritama läbi e-arveldaja keskkonna, siis toimi nii:
1) Lisa kõik vajalikud tooted soovitud kogustes meie veebikaubamajas tavapärasel moel ostukorvi.
2) Vali sobiv transpordiviis ja vormista ostukorv lõpuni.
3) Kontaktandmete sisestamisel vali "Riigiasutus (e-arve)" ning täida kõik vajalikud väljad selliselt nagu soovid, et e-arve vormistatud saaks (sisesta nii arve saaja kui ka kauba saaja). Vajadusel lisa ka Sinu jaoks oluline lisamärge märkuste lahtrisse (Näiteks, palun lisage e-arvele ka märge "Projektrahastus Ilus Elu 2022").

Sellega ongi Sinu poolt kõik vajalik tehtud ning jääb üksnes veidi oodata kuniks oleme jõudnud läbi riikliku e-arveldaja süsteemi soovitud kujul e-arve ära vormistada.

Soovitud kujul e-arve saadame läbi riikliku e-arveldaja süsteemi registrikoodi põhiselt otse Sinu riigiastuse e-arvete operaatorile. Samuti saadame Sinu emailile sellekohase teavituse kui e-arve on saanud e-arveldaja süsteemi sisestatud.

Mis on e-arve?

Kui Sa veel ei tea, mis on e-arve, siis e-arvetest loe lähemalt siit.

Tootepäring - otsid toodet, aga ei leia? Kliki siia!

Üles